Gaukite prekes tiesiai į namus (pristatymo būdas — „Kurjeris“)

Dėmesio! Ekstremalios situacijos laikotarpiu, siekiant užtikrinti saugų paslaugų teikimą nuo 2020.08.03 d. keičiasi jų teikimo tvarka. Informuojame, kad kurjerinės siuntos pristatomos tik „iki slenksčio", t. y., kurjeriai neaptarnauja klientų jų gyvenamųjų patalpų viduje. Siuntos gavėjams įteikiamos prie gavėjo buto/namo durų slenksčio.  

Užsakymų pristatymas

  • Prekes pristatysime Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje.
  • Perdavę prekes Kurjeriui, informuosime Jus SMS žinute bei el. paštu.
  • Prieš atvažiuodamas, kurjeris Jus informuos skambučiu arba SMS žinute apie planuojamą pristatymo laiką.

Pristatymo laikas:

  • I-V 08:00 - 18:00 val.
  • I-V 18:00 - 22:00 val (didžiausiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Tauragėje, Utenoje ir Telšiuose).
  • I-V 08:00 - 18:00 val. (kiti miestai, miesteliai, rajonai);

Pristatymo kainos:

  • Pristatymo mokestis iki 1 kg - € 2,99.
  • Pristatymo mokestis virš 1 kg - € 3,49
  • Pristatymo mokestis virš 5 kg - € 4,49.
  • Pristatymo mokestis virš 10 kg - € 5,99.
  • Pristatymo mokestis virš 15 kg - € 6,99.
  • Pristatymo mokestis virš 20 kg - € 9,99.
  • Pristatymo mokestis virš 30 kg - € 14,99.
  • Pristatymo mokestis virš 50 kg - € 19,99.
  • Pristatymo mokestis virš 100 kg - € 24,90.
  • Pristatymo mokestis virš 200 kg - € 29,90.
  • Į Kuršių Neriją prekes pristatome už papildomą 16,99 Eur mokestį. 

Prekių priėmimas

Priimdami ar atsiimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos (-ų) būklę bei pasirašykite sąskaitą faktūrą (važtaraštį) ar kitą siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjote siuntos ir/ar prekės (-ių) išorinės išvaizdos pažeidimus, prekės (-ių) komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo–priėmimo dokumente bei, dalyvaujant mūsų atstovui, kuris pristatė (pateikė) Jums siuntą, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekės (-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl:

  1. prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;
  2. prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.

Kilus klausimams, kreipkitės į Pigu.lt konsultantus.

Kiekvienos prekės aprašyme yra nurodomas preliminarus tos prekės pristatymo laikotarpis, kuris skaičiuojamas nuo užsakymo patvirtinimo, t.y. kai užsakymas patikrinamas ir yra gautas apmokėjimas už prekes (išskyrus užsakymus, kai pasirenkamas apmokėjimas grynaisiais pinigais). Apie patvirtintą ir pradėtą vykdyti užsakymą Jus nedelsiant informuosime elektroniniu paštu, taip pat patikslinsime suplanuotą užsakymo pristatymo datą. Pristatymo terminas gali būti atidėtas pirkimo-pardavimo taisyklėse numatytais atvejais. Jei prekės pristatymo terminas Jums netinka, susisiekite su Pigu.lt konsultantais el. paštu pagalba@pigu.lt arba telefonu +370 661 05555.

Prekėms, kurių suma neįskaičius prekių pristatymo mokesčio yra mažesnė nei € 12,99, taikomas € 2,99 administravimo mokestis.