For the Culture: The Power Behind the World's Most Successful Brands, from Apple to Beyonce

Specifikacijos:
Autorius: Marcus Collins
Puslapių skaičius: 304
Leidimo metai: 2023
Prekės ID: 72788621
4776
6531
-26%
Pardavėjas: Minced 4.2
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Pirmadienį, gegužės 13 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Pirmadienį, gegužės 13 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Pirmadienį, gegužės 13 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 14 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Gegužės 14 d.

199

LP EXPRESS terminale

Gegužės 14 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 14 d.

249

Pristatysime į namus

Gegužės 14 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Gegužės 15 d.

149

Smartpost terminale

Gegužės 15 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Minced 4.2

Prekės aprašymas: For the Culture: The Power Behind the World's Most Successful Brands, from Apple to Beyonce

From Marcus Collins, strategist to Apple, Nike and Beyonce, discover the powerful force behind what we buy, what we do, and who we want to be . . . 'Compelling and vivid' - Robert Cialdini, author of Pre-Suasian We all try to influence others in our daily lives. We are all marketers, whether you are a manager motivating your team, an employee making a big presentation, an activist staging a protest or a company executive selling the next big thing. In For the Culture, Marcus Collins argues that the most powerful vehicle for influencing behaviour is true cultural engagement. To inspire communities, we first need to think hard about how we appeal to their values and what we will contribute to their culture. With a deep perspective based on a century's worth of data, Collins breaks down the many ways in which culture influences behaviour. Using captivating stories from his own life as a top marketer - including spearheading digital strategy for Beyonce, working with iTunes and Nike+ on their collaboration, and designing ads for McDonalds - he shows readers how they can do the same. Full of memorable examples, from 1960s hippy culture to the enduring success of Patagonia, For the Culture offers the essential tools for creating lasting engagement and influence. 'Some people seem to intuitively 'get it.' Most do not. Collins articulates 'it' for the rest of us and provides not just an understanding, but a guide for how to actually engage and influence culture' - Steve Huffman, co-founder and CEO, Reddit

Bendra informacija apie: For the Culture: The Power Behind the World's Most Successful Brands, from Apple to Beyonce

Prekės ID: 72788621
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: Pan Macmillan
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Pardavėjas: Minced
Autorius: Marcus Collins
Puslapių skaičius: 304
Leidimo metai: 2023

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

For the Culture: The Power Behind the World's Most Successful Brands, from Apple to Beyonce
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių