Prosperity Paradox : How Innovation Can Lift Nations Out of Poverty, The

Specifikacijos:
Autorius: Clayton M. Christensen, Efosa Ojomo, Karen Dillon
Puslapių skaičius: 368
Leidimo metai: 2019
Prekės ID: 28674820
2313
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 22 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 22 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Gegužės 22 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 23 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Gegužės 23 d.

199

LP EXPRESS terminale

Gegužės 23 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 23 d.

249

Pristatysime į namus

Gegužės 23 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Gegužės 24 d.

149

Smartpost terminale

Gegužės 24 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 98% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Prosperity Paradox : How Innovation Can Lift Nations Out of Poverty, The

Clayton M. Christensen, the author of such business classics as The Innovator’s Dilemma and the New York Times bestseller How Will You Measure Your Life, and co-authors Efosa Ojomo and Karen Dillon reveal why so many investments in economic development fail to generate sustainable prosperity, and offers a groundbreaking solution for true and lasting change. Global poverty is one of the world’s most vexing problems. For decades, we’ve assumed smart, well-intentioned people will eventually be able to change the economic trajectory of poor countries. From education to healthcare, infrastructure to eradicating corruption, too many solutions rely on trial and error. Essentially, the plan is often to identify areas that need help, flood them with resources, and hope to see change over time.

But hope is not an effective strategy.

Clayton M. Christensen and his co-authors reveal a paradox at the heart of our approach to solving poverty. While noble, our current solutions are not producing consistent results, and in some cases, have exacerbated the problem. At least twenty countries that have received billions of dollars’ worth of aid are poorer now.

Applying the rigorous and theory-driven analysis he is known for, Christensen suggests a better way. The right kind of innovation not only builds companies—but also builds countries. The Prosperity Paradox identifies the limits of common economic development models, which tend to be top-down efforts, and offers a new framework for economic growth based on entrepreneurship and market-creating innovation. Christensen, Ojomo, and Dillon use successful examples from America’s own economic development, including Ford, Eastman Kodak, and Singer Sewing Machines, and shows how similar models have worked in other regions such as Japan, South Korea, Nigeria, Rwanda, India, Argentina, and Mexico.

The ideas in this book will help companies desperate for real, long-term growth see actual, sustainable progress where they’ve failed before. But The Prosperity Paradox is more than a business book; it is a call to action for anyone who wants a fresh take for making the world a better and more prosperous place.

Bendra informacija apie: Prosperity Paradox : How Innovation Can Lift Nations Out of Poverty, The

Prekės ID: 28674820
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,22 x 0,15 x 0,02 m, 0,5 kg
Leidykla: Harper Collins Publishers
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Knygos apie verslą
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Clayton M. Christensen, Efosa Ojomo, Karen Dillon
Puslapių skaičius: 368
Leidimo metai: 2019

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Prosperity Paradox : How Innovation Can Lift Nations Out of Poverty, The
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių