Klientų aptarnavimas ir skundų nagrinėjimas

Klientų aptarnavimas

Prekybos centre internete Pigu.lt apsipirkti galite visą parą, 7 dienas per savaitę! Jūsų patogumui, telefonu konsultuojame nuo 8 iki 22 valandos vakaro, kiekvieną dieną.

Susisiekite telefonu +370 661 05555 nuo 8 iki 22 valandos, arba galite pateikti užklausą el. paštu: pagalba@pigu.lt. Skambučio minutės kaina – pagal jūsų mokėjimo planą skambinant į kitus LR mobilaus ryšio tinklus.

Pigu.lt Klientų aptarnavimo skyrius (KAS) – tai profesionalių specialistų komanda, atsakinga už Jūsų pateiktų mums el. laiškų bei skambučių aptarnavimą, prekių pardavimą bei išdavimą Jums Pigu.lt parduotuvėse. Mūsų konsultantai telefonu padės Jums užsisakyti prekes, suteiks naudingą informaciją apie prekes, jų užsakymo procesą, pristatymo sąlygas, mokėjimus bei atsakys į Jums kilusius klausimus. Pigu.lt konsultantų taip pat galite teirautis apie savo užsakymo eigą.

Mūsų tikslai

  • Atsiliepti į Jūsų skambučius bei kuo greičiau suteikti Jums norimą informaciją, išspręsti visus galimus nesklandumus, susijusius su Jūsų užsakymu;
  • Ne ilgiau nei per 2 darbo dienas atsakyti į Jūsų užklausas, siunčiamas el. pašto adresu: pagalba@pigu.lt;
  • Greitai bei kokybiškai aptarnauti Jus Pigu.lt parduotuvėse.

Skundų nagrinėjimo tvarka

Mes stengiamės, kad Jūsų apsipirkimas būtų kuo sklandesnis bei malonesnis, Jūsų atsiliepimus vertiname bei analizuojame. Būtent todėl, jei turite pastebėjimų, norite mus pagirti ar pasiskųsti, rašykite mums adresu: kokybe@pigu.lt.

Pigu.lt išnagrinės Jūsų pateiktą skundą per 14 dienų ir pateiks Jums atsakymą.

Neteisminė ginčų sprendimo tvarka

Kai kreipiamasi į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą:

Jeigu Pigu.lt pateiktas atsakymas Jūsų netenkins arba laiku jo nepateiksime, turite teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą – VVTAT (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 85 262 67 51, www.vvtat.lt).
 
Jei kreipiatės į VVTAT, svarbu žinoti:
1) Norėdami pateikti prašymą, užpildykite Tarnybos nustatytą formą, kurią rasite čia.  
2) Su prašymu pateikite pirkimą patvirtinančio dokumento kopiją bei kitus aplinkybes patvirtinančius dokumentus. 
3) Užpildytą ir pasirašytą prašymą su priedais išsiųskite Tarnybai pasirinktu būdu: paštu, adresu Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. paštu tarnyba@vvtat.lt arba faksu (8 5) 279 1466.

Kai dėl neteisminio ginčo sprendimo kreipiamasi internetu:

Vartotojas dėl savo pažeistų teisių gynimo taip pat turi galimybę pradėti neteisminio ginčo sprendimo procedūrą internetu per šią Europos Komisijos pristatytą centralizuotą elektroninę platformą.